jueves, 5 de mayo de 2011

L'opinió de la Lienas: Encara no m'ho puc creure.


Han passat uns dies des de l’assassinat d'en Ben Laden i encara no m'ho puc creure. No que l'hagin assassinat -cosa que també costa de creure sense tenir-ne cap prova-, sinó sobretot les reaccions dels mandataris mundials. Em fa vergonya haver vist a la Merkel, Zapatero, Obama -premi Nobel de la pau, etc. dient que estaven encantats amb aquest assassinat. Per molts morts que tingués a l'esquena aquest senyor, i per molts actes terroristes brutals que hagués comès, les regles democràtiques del joc no permeten entrar en un altre país subreptíciament, treure a una persona de casa seva i assassinar-la.
A més de ser antidemocràtic, és absurd, perquè amb l’assassinat de Ben Laden no s'acaba el terrorisme, donat que darrere té molts més fanàtics. Fins i tot ara estem en una situació d'alerta més greu del que estàvem. En definitiva, aquest ha estat un acte de venjança, i com a tal ho ha celebrat la gent al carrer.

 
Escriptora.

2 comentarios:

mar dijo...

si aquest assassinat l'hagués comès un ciutadà 'normal', del carrer,... també l'haurien felicitat i aplaudit de la mateixa manera tots els alts mandataris mundials?
Què hauria passat?

Jo tampoc m'ho puc creure!
No vull ser ni dels uns ni dels altres! Hi ha lloc en aquest món per a la gent pacífica i que vol viure en pau amb la resta?
Se'm fa difícil creure-hi la veritat...

Pep dijo...

Comparteixo l'opinió, Gemma.Però no tinc molt clar de quina altre manera podria haver estat. Masses criatures i inocents reventats pel fanatisme i l'odi.
Salutacions.