viernes, 18 de febrero de 2011

Montserrat Tura ataca de nou

La Tura fent campanya per a les primàries reitera la seva voluntat de regular la prostitució. Anem bé! Em pregunto quina cara faria si jo li digués si ho veuria com una feina que podria fer una filla seva. És clar que potser em contestaria el mateix que em va dir un empresari d'ANELA quan li vaig fer aquesta pregunta: "¡No! Les meves filles tenen principis".
O sigui que, si tens calés, pots tenir principis i, si no, et fas puta.
Per cert, per qui no ho sàpiga, els d'ANELA són la Asociación Nacional de Empresarios de Locales de Alterne. O sigui, els macarres d'abans, que ara viuen instal•lats en el dòlar a base d'explotar sexualment moltes dones. I és que el nostre país s'ha convertit en el destí principal de les màfies de trafiquen persones. I Holanda, Alemanya i Austràlia –països on la prostitució està legalitzada- també són els paradisos d'aquestes màfies. Ves per on!