martes, 26 de enero de 2010

La Carlota et parla de sexe

Dones en Xarxa acaba d'engegar el consultori sobre relacions sexuals i afectives "La Carlota et parla de sexe", un espai destinat a resoldre qualsevol dubte relacionat amb la sexualitat.

Aquí en teniu el text de presentació:

"Hola!
Sóc la Carlota. És possible que em coneguis de quan era petita i resolia misteris amb La tribu de Camelot o de quan era adolescent i vaig escriure Així és la vida, Carlota per explicar la separació dels meus pares. O potser m’has conegut ja de més gran, quan vaig escriure El diari lila, El diari vermell i El diari blau.
Sigui com sigui, segurament ja saps que m’encanta fer-me preguntes sobre allò que m’envolta i, és clar, intentar trobar-hi respostes! Per això, ara, que ja he acabat la carrera, he decidit fer un bloc per parlar de sexualitat.
¿Com funcionarà? Doncs hi publicaré un post sobre sexe 2 o 3 vegades al mes i tu hi pots anar deixant comentaris.
A més, tens un xat on podràs fer-me preguntes. De tant en tant em connectaré en directe (ho anunciaré amb temps!) per anar-les responent.
Fins aviat, i ja ho saps: tant si ets noia com si ets noi, amb la sexualitat, no et tallis! T’hi espero!"