martes, 15 de diciembre de 2009

El concurs d' Us espero a taula

A partir d'avui posem en marxa el CONCURS d' Us espero a taula.
Per participar-hi has d'enviar un correu a ruthribo@gemmalienas.com amb:

  1. - una foto d'un plat fet a partir d'una recepta d' Us espero a taula
  2. - una valoració de la recepta que has escollit
  3. - el teu nom complet
  4. - una adreça de correu electrònic

Pots enviar tantes receptes com vulguis, tens temps fins el proper dia 7 de gener.

Properament penjaré més informació respecte a qui formarà part del jurat i, és clar, quins premis rebran els guanyadors i guanyadores, que ja puc dir que seran ben suculents!

Escriptora.


2 comentarios:

Gemma dijo...

Molt bona proposta, segur que hi participaré! Et fa res que posi un post al meu blog dient que fas aquest concurs?

Moltes gràcies per visitar el meu blog, m'ha fet molta il·lusió.
I felicitats pel llibre, té receptes realment molt bones, ningú diria que només t'hi dediques per afició...

Per cert, coneixies en Bartomeu Cruells, oi? Era tiet meu i el recordo algun cop parlant molt bé de tu...

Gemma Lienas, escriptora i feminista dijo...

Hola Gemma,
Em sembla fantàstic que hi dediquis un post i espero rebre els teus correus amb les receptes!
I tant, en Bartomeu era un bon amic.
Una abraçada ben forta!