sábado, 26 de septiembre de 2009

27 de Septiembre: un dia en la vida de las mujeres

El proper Diumenge 27 de setembre, a les 19h.

La Llibreria Pròleg, l'Editorial Alfama i l'Esmeralda Berbel, presentaran el llibre: 27 de septiembre, un dia en la vida de las mujeres

Una iniciativa de Gorki que va captivar també a Christa Wolf, i que ara l'Esmeralda Berbel ha recuperat amb l'entusiasme de 29 dones actuals i properes, de diferents àmbits artístics i profesionals.


PRÒLEG Llibreria de les dones
c/Sant Pere més Alt, 46
08003-Barcelona
Telèfon: +34 93 319 24 25

Quan l'Esmeralda em va proposar de participar en aquest projecte, no m'hi vaig poder negar. M'encanta haver col·laborat amb aquest grup de dones a tirar endavant aquest llibre.

Esteu tots i totes convidats a venir a la presentació!

1 comentario:

Anónimo dijo...

Em sembla perfecte, jo no podré venir malauradament, però t'he fet difusió al meu facebook perquè penso que pot ser un llibre molt interessant per molta gent.

Salutacions i felicitats per aquesta iniciativa.
ptons
María